Friday, September 17, 2010

Why I'm Here????????

Asalamualaikum....
Sebelum memulakan crita nie, aku nk ucpkan slamat hari raya kat smua....
Klu ada salah silap secara sengaja atau tidak sengaja, hamba mohon maaf.:-)...

Sbnrnya, inilah post pertama aku....
Ok....
Dlm masa cuti beraya nie, time kt umh, aku slalu pkir, knapa aku msuk usm......
Weyh saleh, ang dok sini dekat 2 blan taw!
Tpi tu la, aku pown x phm pasepa aku dkt sini...
Blajaq C++,  LOGIC, ngn CO....
Aduh....

Sebenarnya, aku nie nk jdi cikgu sukan....
Aku mmg nk yg tu sgt2.....
Sebab aku dulunya atlet.....
Walaupon x hebat cm orang len, tpi boleh la....
Hahahahaha.....
Aku target msuk UPM,
Kos Pendidikan Jasmani dan Kesihatan.....
Dulu time kt skull aku msuk byk sukan expecially Olahraga.....
Best......
So,
mmg brharap aku dpt jdi cikgu sukan bub tu lah minat aku....
Klu korang x caya tgok nie......

Nie team 4x100m aku time F5 kt skull...
Kitaorng dpt emas....







Nie plak....
Kt Stadium Utama Kangar....
Team 4x400m.....








Nie time form 5....
Men belon air....
Time ANSERI.....









Yang nie paling smart...
Time nie event 800m...
Wakil MRSM aku p Stadium Sukma 2008, Gong Badak, Terengganu
Aku mng kowt...
Saringan ja la...Final bungkus.....Hahahaha.....



Nie plak time jemputan SMK Paya Kemunting 2009.....
Lpas SPM x taw nk wat apa kan.....
Time nie pown event 4x400 gak...
Kitaorg mng bub smua team len bdak sekolah....
"Noob" sikit la....
Hehehehe...


TAPI........
Namun hakikatnya, aku msuk USM....
Kos Science Computer (CS) plak tu....
Adeh....
Mr. Zack time kt PASUM dulu dah gtaw ...
Science Kom mmg ssh masas kt fakulti....
huhuhuhu.....

Itula.....
Nth di mna silapnya.....
Aku x lepas ujian MEDSI yg melayakkan aku utk ke temuduga.....
Aku x dpt....
Sedih.....
Aku x tahu mana silapnya....
Seyes....
Aku smpai sekarang x rasa puas dok cnie.....
Amik science kom plak tu.....
Heish.......

Akhir kata, saya memohon kepada rakan2 sekalian untuk mmbntu saya menyelesaikan masalah nie....
Please....
Klu korang nk kata aku "noob" pown x pa....
Tolonglah....
Bntu aku menerima hakikat ini....
Kita berjumpa di lain kali...
Asalamualaikum....

2 comments:

  1. aku pun tak tau knp kau kt usm. haha. tp dh kata fate kan. ikutkan jelah. btw, pic2 kau tuh semua sumpah smart do :)

    ReplyDelete
  2. ok la ang dpt msuk USM ni.. klu dy g antar ang pi afrika kew mna2 kew..??? bersyukur jew weyh... at least da kaitan gak la pew yg ang blaja kn.. ak ni lg la pelik.. amek kos yg bkn2 plak dh... smpaikn mak bapak english pown ak kna taw.. dhsyat kot... mening mala lew...

    ReplyDelete