Tuesday, September 28, 2010

Makan x habis....

Asalamualaikum....
Hari ini sprt biasa, aku makan tengahari di kolej Indah Kembara.....
Mula2 biasa saja...
Ambil nasi dan lauk spt biasa....
Namun begitu, tiba2 nasi aku mkan x habis dilahab oleh aku....
X HABIH!
Cm tu Fauzan kata kt aku....
Adoi!
Pelik2....
Kadang2 nk kata x habis mkan, pown nasi msti habis gak....
Tpi kali nie pelik...
Mngkin tdi boh lauk ikan blis ngn sayur ja kowt....
kurang selera...
nk jimat pnya psal....
hehehe...
nasi x dak la byk...
tpi aku kenyang awal....
Hairan2....
Lpas nie, aku taw msti aku klah makan nasi ngn marif.
KONPEM!
=)....
Oleh itu, jgnlah tuan-tuan dan puan2 makan spt saya....
Sebagai peringatan kpd saya dan rakan...
Makanlah sehingga burtiran nasi itu habis....
kerana rezeki itu x baik dibazirkan,....
Saleh2, brubahlah....
Lpas nie, klu tgok Saleh mkan byk2 lgi...
tgur2 lah yer...
Kecuali klu saleh btul2 lapar...
=)...
K da....
Asalamualaikum....

1 comment:

  1. kena pggil majalah tiga la weyh.... benda yg pelik berlaku ni...

    ReplyDelete